Hola amigos!
 
Idag har egentligen inte speciellt mycket hänt, vart i skolan och sedan mötte jag upp min storebror för mat oh shopping. Blev en hel del shopping för mig, förvånade? 
Sedan bjussade han mat på någon thailändsk restaurang, såå gott nomnom. Och nu äntligen är jag hemma, slängde ihop håret till en boll och tog bort sminket, jätte comfy.
 
Gick sen för att koka lite te! Har någon utav er smakat på någon utav dessa te-smaker? Har smakat blueberry innan och ÄLSKADE den men de andra är mer främmande men än så länge tycker jag mest om blueberry muffin, om ni inte testat, DO IT! u wont be sorry. Har en del plugg som väntar på att göras så ska väl ta itu med det och sedan försöka somna lite tidigare idag, ska på en utbildning imorgon och jag är supertaggad!
 
 

3 kommentarer

Ella

17 Sep 2014 20:08

Fint inlägg! Åh älskar Vanilla Caramel omg haha så god <3

Susanna Maria J

17 Sep 2014 20:54

Å den Bluberry muffin är så himla go! :D

Elin Larsson

17 Sep 2014 22:27

men alltså ÄLSKAR dessa teer

Kommentera

Publiceras ej