Vaknade imorse vid 11 ungefär och tog en 45 minuters promenad ner till havet, såå himla skönt! På vägen dit fick jag skoskav så gick inom min moster och fick plåster att sätta på fötterna, då skulle tydligen hon och min kära lilla nora till gymmet när de hade gjort sig i ordning så bestämde att jag skulle hänga med de när jag hade gått mina 45 min! 
Gymmade någon timme, körde ett ben & armar pass! Det va faktiskt jätte skönt, vart så trött efteråt att jag inte ens orkade somna efter duschen, hehe. Så jag bestämde mig för att dra till ica för att handla mat som jag sedan lagade åt la familia. Thaigryta med kyckling, jätte gott men sååå starkt!
 
Tänkte testa lite bak-recept, nyttigare recept, då jag är en sådan som nästan hela tiden är sötsugen, hehe. Ett jätte bra tips, till er som är som jag, är att äta vattenmelon! Det jämnar ut sötsuget direkt samtidigt som det håller igen på kalorierna!
 

Kommentera

Publiceras ej