Okokokok.. MÅSTE tipsa er alla om denna! Har hört alldeles för mycket om denna produkt och att den skulle vara jätte bra så jag tänkte köpa en och testa själv.. Och jag ångrar det inte en sekund! 
Så produkten heter "Tangle teezer" och den går att köpa lite här och där (beauty butiker) men jag köpte min på Glitter & den gick på 100 kr (99), älskade zebra trycket så dn fick följa med hem! Den kanske inte är sådär guldvärd men den är faktiskti riktigt bra. Jag gillar den i såna tillfällen som när jag nyss duschat, har långt hår som jätte gärna tovar in sig och gör det jobbigt att borsta ut allt men tangle teezer drar ut det på några drag (inte såna drag när man bråkar med borsten om att tovorna ska ut). Stort tips till er alla!
 
 

1 kommentarer

fellforbooks.blogg.se

06 Jul 2014 19:18

Något som jag ska pröva! Den är ju dessutom sjukt snygg!

Kommentera

Publiceras ej